sofiastromberg

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sofia Strömberg - 30 augusti 2010 22:39

Hejsan alla läsare!


jag vill bara berätta för er att det här är min underbara kompis Säl.

Hihi nu kanske ni tänker: Men ehh varför heter hon så för? Men i min lilla värld så kommer hon alltid att göra de hihi.. (hon heter ju Säll i efternamn så det är ju därför vi kallar henne för det).


Hon ville att jag skulle lägga ut ett inlägg så då tänker jag göra det också eftersom det inte har blivit att jag bloggat på några dagar nu. Kameran cepar och lägger av hela tiden så det är ju en orsak varför jag inte uppdaterar lika mycket som förut, men det blir skärpning på det!


Hihi så nu kommer Säl se detta men jag tror hon kommer bli glad samtidigt. Kommer nog lägga mig snart så nu tänker jag inte skriva så mycket mer


Men jag saknar dig jättemycket Säl & hoppas vi syns snaaaaaart :D! <3<3

 

/Kram fia


Coola Säl posar med Mimmis pengar haha ;)  

Presentation


Hej jag heter Sofia Strömberg och bor i en liten stad som heter Falun. Jag är 16 år gammal alltså född den 21 juni 1994. Här på bloggen så får ni läsa om lite allt möjligt som jag gör om dagarna. Läs gärna bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards