sofiastromberg

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Hemma igen efter en dag i Stockholm!

Av Sofia Strömberg - 22 augusti 2010 13:15

Hejsan hoppsan!

 

det var ett tag sen jag blogga och dom flesta kanske inte visste om att jag var i Stockholm igår, men det var i alla fall trevligt! Vi brukar åka dit en gång per år för att se pappsen som går runt och vaktar slottet. Han är ju 'soldat' och är med i hemvärnet så dom brukar åka dit och hjälpa till.


Det blev tyvärr inga bilder därifrån för att när jag väl tog upp kameran för att kunna fota så dog ju såklart batterierna, typiskt när man inte har en uppladdningsbar kamera. Funderar ju på att skaffa en ny bättre kamera men vi får se, som det ser ut så nu lär ju det inte hända.


Idag så är det ju söndag och imorgon så är det dags för skola igen. Tycker det är skönt och komma tillbaka dit igen, blir lite långtråkigt att vara hemma på helgerna.


Men nu tror jag att jag ska gå och ta en dusch

Ha det gött!


/Kram Fia


bild på stockholm som jag hittade på google hehe  =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Strömberg - 30 augusti 2010 22:39


Hejsan alla läsare!   jag vill bara berätta för er att det här är min underbara kompis Säl. Hihi nu kanske ni tänker: Men ehh varför heter hon så för? Men i min lilla värld så kommer hon alltid att göra de hihi.. (hon heter ju Säll i efternamn ...

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 21:58


Go kväll!   sitter här vid datorn och kollar på lite kläder från H&M, ganska så kul faktiskt när man har lite små tråkigt sådär. Tycker faktiskt att dom har rätt så snygga kläder på H&M just nu så ska nog kanske beställa lite när jag fått pengar....

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 19:20

För er som inte har sett det här underbara klippet så måste ni se på det i alla fall, vet inte hur länge jag skrattade haha.. eller det kanske bara är jag som har dålig humor. Egentligen så är det inte orginalet, dom har ju lagt till en sak så d...

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 18:36


   Juste kom på att jag köpte att par nya jeans idag. Tyckte dem var snygga plus att dom var jättebilliga, hehe bättre kan det inte bli! ;) ...

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 17:55

Tjena på er   det var ett tag sen jag kom hem från stan men tänkte berätta lite hur dagen varit idag.   jo skolan började med att vi skulle starta dagen genom att träffas i vårt klassrum. Vi gjorde inte så himla mycket idag förutom att vi pra...

Presentation


Hej jag heter Sofia Strömberg och bor i en liten stad som heter Falun. Jag är 16 år gammal alltså född den 21 juni 1994. Här på bloggen så får ni läsa om lite allt möjligt som jag gör om dagarna. Läs gärna bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards