sofiastromberg

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Sofia Strömberg - 6 augusti 2010 19:28

tjohej!

tänkte bara slänga in en liten bild på mig hur jag ser ut idag

kommentera gärna och säg vad ni tycker :)


linne från green house

skärp från gekås i ullared

chinos från gina tricot (tror det var gina tricots första faktiskt):P

  

Av Sofia Strömberg - 6 augusti 2010 18:21

YES!

äntligen så har musikvideon släpps ut, som jag har längtat! :D

tycker den är riktigt bra faktiskt.


brukar lyssna ganska mycket på honom och hans gamla låtar men jag tycker nog att han bara gör bättre och bättre låtar, så himla kul!


kommentera gärna vad ni tycker

kolla kolla kolla kolla kolla kolla kolla kolla kolla kolla! C:

Av Sofia Strömberg - 6 augusti 2010 15:58

Tjena!

vaknade runtomkring 12.00 idag, känns som att man sover bort hela dagarna, man har helt vänt på dygnet haha men that´s what we should do on the summers ;)


har städat hela mitt rum idag och dammtorkat det så det är en andledning till att jag inte har bloggat precis när jag vaknade, kändes att jag behövde göra en riktig storstädning. Det är så sällan jag gör det så..


Har inte riktigt några planer på vad jag ska göra idag, vi får se vad som händer om jag åker någonstans och hittar på något eller om jag bara stannar hemma.


Tipsar om en underbar låt när man städar, dock så kändes det nästan som att jag tjatade ut den haha men jag älskar den i alla fall! :D


Av Sofia Strömberg - 6 augusti 2010 01:10

Tjenare på er!

Kom inte hem för så jätte länge sen, har haft i alla fall en underbar dag som jag gärna vill göra om mer. Rufus kom först till mig med moppen sin, sen efter det så gick vi till slussen för att spela lite minigolf. Haha det var jättekul men jag var inge vidare bra på det.. Rufus vann med 7 poäng tror jag, men ibörjan när vi spelade så gick det inge bra för mig men sen efter vi spelat ett tag så började jag få in flytet lite tror jag. Kom nog ifatt där lite på slutet, men jag tycker att minigolf är inte det lättaste heller, i alla fall när det är en massa kluriga och svåra banor nära vatten och sånt haha. Men jag är ingen dålig förlorare som tur är hehe, spelar för att ha kul liksom och inte för att tävla direkt men visst kan det vara kul och vinna också.


Efter minigolfen gick vi sedan tillbaka mot hosjö, vi gick in på affären på vägen också för att köpa lite godis hihi. Sen blev det moppen hem till Rufus där vi hade det mys. Cyklade runt lite ute också men sen blev det så kallt så vi cyklade tillbaka till  sötnosen igen och tog oss en kopp te med macka. Saknar dig redan, hihi borde göras om med detsamma tycker jag(a)<3

 

Klockan är rätt så sent nu så nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig i min mysiga säng. Bloggar mer när jag har vaknat, godnatt på er! :)


/Puss fia


  

Presentation


Hej jag heter Sofia Strömberg och bor i en liten stad som heter Falun. Jag är 16 år gammal alltså född den 21 juni 1994. Här på bloggen så får ni läsa om lite allt möjligt som jag gör om dagarna. Läs gärna bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards