sofiastromberg

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sofia Strömberg - 4 augusti 2010 23:28

Hej!

Tänkte lägga upp en låt som jag verkligen ÄLSKAR!

den får mig att tänka på så mycket gott :)


 


Av Sofia Strömberg - 4 augusti 2010 23:02

Hej alla kära!

nu har jag kommit hem, eller kanske inte nu.. hehe kom ungefär hem för en timme sen. Har haft en jätterolig dag med Alissa. Tog även med min hund Amigo dit, tänkte att det skulle vara jätte nyttigt för honom eftersom han är ganska rädd för andra främmande människor. Fast han har förbättras jätte mycket nu på sistonde, det är verkligen kul och se hur han förändras och blir bara allt större och större.


Stunderna hos Alissa var AWESOME! kom ju till henne ungefär vid 16.00 tiden så vi var först ute så att hennes hundar fick hälsa på Amigo, tyckte det gick ganska så bra hehe även om hennes hundar morrade lite och ville skydda varandra.. men det är ju så dem gör dom små rackarna. Sen var vi mest inne och spelade gitarr och fotade lite smått hehe, sen gick vi till affären ett par gånger för att vi vart lite små sugna på pepsi och glass! sen satt vi hemma och åt marängswiss och det var mumma det kan jag säga er, nästan godare än på Donken haha! ;)


Tänkte lägga ut lite bilder från dagen, kommentera gärna!

/Pussar från fia


                      

Haha ursäkta bilderna på mig, orkade inte riktigt fixa i ordning mig idag så jag kanske ser lite halft skabbig ut.

Av Sofia Strömberg - 4 augusti 2010 13:27

Hej på er!

vaknade för inte så länge sen. Det var verkligen skönt att få sova ut inatt. Har inte gjort det på ett tag p.g.a skällande hundar eller att man har varit tvungen att jobba. Kom precis ut ur duschen och funderar på att göra i ordning mig och ge mig hem till Alissa.. men vet inte riktigt om hon har vaknat än så jag ska nog ringa henne snart hehe.


Kommer att vara borta nästan hela dagen, vi får se när jag kommer hem men skulle gissa på sent i alla fall. Lägger upp lite bilder som hänt under dagen som ni gärna får kommentera och kolla på.


/Kram Sofia


  

Ja om ni kanske undrar så är jag blond just nu hehe, fick lust att färga en massa slingor =)

Av Sofia Strömberg - 4 augusti 2010 02:40

Hejj på er!

hehe jo det där med att sova gick ju inge vidare, är fortfarande fast vid datorn och är inte riktigt sådär jätte trött precis. Haha att dricka läsk sent på natten kanske inte är det bästa man ska göra när man ska lägga sig, men gott är det i alla fall. Tänkte säga att jag ska vara med Alissa imorgon, sötaste ungen ever!

Saknar henne fett mycket i och det ska bli kul och ses.


Sitter och lyssnar på Brolle just nu och jag måste erkänna att han har faktiskt ganska många sköna låtar att lyssna på, och om ni inte lyssnar på honom eller inte har hört hans låtar.. lyssna på honom, han är faktiskt jättebra! kan vara skönt och lyssna på lugna låtar ibland med.


Men puss och godnatt på er nu för nu är klockan snart 03.00 =D

/Kram Sofia


  

Bilden är tagen förra gången vi träffades tror jag.. hehe sötnosen min.

Av Sofia Strömberg - 4 augusti 2010 01:58

Hejsan! tänkte göra ett litet till natt inlägg och visa upp mina rena fossingar som Anneli, min styvmamma gjorde på mig för inte så länge sen. Fick en härlig pedikyr och behövde det verkligen. Tänkte gå och lägga mig snart men det kommer väl bli att man kommer sitta uppe ett tag till vid datorn.. hehe tänk vad det kan vara farligt ibland och ha en egen dator, ganska lätt att man kan bli beroende och man kan bara inte sluta upp med det man håller på med också, håller ni inte med mig om det? :)


Nej men nu ska jag försöka iaf att tvätta av mig lite å göra mig i ordning till säng, bloggar lite senare när jag vaknat.


/Pussar från Sofia


  

För ni som undrar varför min ena tå är sne på bilden så är det bara för att den är lite halft missbildad som jag brukar kalla det, har inte brutit den eller så.. ser lika dant ut på den andra foten också haha, det är något jag inte tycker om med mina fötter.


Ja jag vet bildkvalitén suger haha, men jag hittade inget bra ställe där det fanns bra lyse.   

Presentation


Hej jag heter Sofia Strömberg och bor i en liten stad som heter Falun. Jag är 16 år gammal alltså född den 21 juni 1994. Här på bloggen så får ni läsa om lite allt möjligt som jag gör om dagarna. Läs gärna bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards