sofiastromberg

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Ni älskar mig även om min uppdatering suger

Av Sofia Strömberg - 17 augusti 2010 21:49

hejsan alla små söta läsare!

 

nu har skolan börjat igen & det pågår för full rulle, är jätte nyfiken faktiskt på hur dom här 3 åren kommer bli med den nya klassen. Dock så vet jag inte riktigt hur vissa är, om dom är shysta eller elaka men hoppas allt blir bra. Som tur är så har jag ju Mimmi som jag gick med i samma klass i högstadiet och Mimmi har ju hennes kusin Maja med också, jätte söt tjej verkligen.. sen så känner jag ju Johanna och hennes kompis Hanna som gick på brits som jag då. Men jag tror nog att det kommer bli en bra klass i alla fall, även om man kanske inte tror det nu.


Ja idag så var det andra dagen vi gick på skolan & dagen idag började med att vi skulle mötas klockan 10.00 vid pumpen som ligger i Hosjö, så det vart nära och bra för mig om jag nu skulle vara hemma men det var jag inte. Sov över hos Mimmi dagen innan så på morgonen när vi steg upp så tog vi först Svärdsjö bussen till stan, sedan så fick vi kanske vänta 20-25 minuter på nästa buss. Men i alla fall så när vi kom dit så lekte vi en massa lekar.. hehe så typiskt man gör sånt dom första dagarna men det var rätt så kul. Sen blev det att äta lite käk som hamburgare och korv, låter gott va? ;) haha eller nja det kanske inte var det bästa men om man heter sofia så går det bra med nästan allt.

 

Klockan är nu 22.03 och jag tror faktiskt att jag ska lägga mig snart, har inte sovit sådär jättebra dom senaste nätterna. Man har väl inte riktigt vant sig med att gå upp tidigt till skolan. Men men det blir nog bra tillslut. Och vet ni en sak? jo jag saknar min rufus jättemycket, vill träffa honom nuuuu! :(

 

Men nu ska jag sova era små rackare, hoppas ni tycker om de jag skriver och berättar om.


/Kramar Fia


Jo just ja såhär ser min skola ut för er som inte vet, ganska liten men tycker den är jättefin & mysig!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Strömberg - 30 augusti 2010 22:39


Hejsan alla läsare!   jag vill bara berätta för er att det här är min underbara kompis Säl. Hihi nu kanske ni tänker: Men ehh varför heter hon så för? Men i min lilla värld så kommer hon alltid att göra de hihi.. (hon heter ju Säll i efternamn ...

Av Sofia Strömberg - 22 augusti 2010 13:15


Hejsan hoppsan!   det var ett tag sen jag blogga och dom flesta kanske inte visste om att jag var i Stockholm igår, men det var i alla fall trevligt! Vi brukar åka dit en gång per år för att se pappsen som går runt och vaktar slottet. Han är ju '...

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 21:58


Go kväll!   sitter här vid datorn och kollar på lite kläder från H&M, ganska så kul faktiskt när man har lite små tråkigt sådär. Tycker faktiskt att dom har rätt så snygga kläder på H&M just nu så ska nog kanske beställa lite när jag fått pengar....

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 19:20

För er som inte har sett det här underbara klippet så måste ni se på det i alla fall, vet inte hur länge jag skrattade haha.. eller det kanske bara är jag som har dålig humor. Egentligen så är det inte orginalet, dom har ju lagt till en sak så d...

Av Sofia Strömberg - 19 augusti 2010 18:36


   Juste kom på att jag köpte att par nya jeans idag. Tyckte dem var snygga plus att dom var jättebilliga, hehe bättre kan det inte bli! ;) ...

Presentation


Hej jag heter Sofia Strömberg och bor i en liten stad som heter Falun. Jag är 16 år gammal alltså född den 21 juni 1994. Här på bloggen så får ni läsa om lite allt möjligt som jag gör om dagarna. Läs gärna bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards